هیئت بسکتبال شهرستان گلپایگان
 

 

 

 

 

صمد نیکخواه بهرامی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شکست مهرام برابر پتروشیمی و در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کرد در این فینال مغلوب شوند؟ اظهار کرد: واقعا فکر نمی کردم در بازی آخر و البته مسابقه‌های قبلی شکست بخوریم. در چند بازی که شکست خوردیم با قدرت پیش رفتیم و جلو افتادیم، اما مغلوب شدیم. بازی آخر من توپ را لو دادم، بازی قبلی حامد خسته بود و بازی قبلش سعید آسیب دید و بازی نخست هم که گیسبون به ما شوک داد. به هر حال هر باخت یکسری مسائل در خود دارد.

 

کاپیتان تیم بسکتبال ایران با اشاره به جاناتان گیسبون، افزود: او بازیکن خوبی است. خوب شوت می‌زند، برش خوبی دارد و سرعتش بسیار بالا است. می‌شود او را کنترل کرد، اما کار بسیار دشواری است. کنترل او به یک دفاع تیمی نیاز دارد. البته ما او را خوب کنترل کردیم، اما باید به اقدام‌های زیادش نیز دقت کنید. هیچ بازیکنی چنین درصدی در اقدام‌هایش ندارد. البته حضور بازیکنان شوت زن در کنار او نیز باعث می‌شد تا دفاع برای ما سخت‌تر شود. او در کنارش هم تیمی‌هایی داشت که می‌توانستند از پاس‌های او امتیاز کسب کنند.

 

او در پاسخ به این سوال که چه شد که در ثانیه‌های پایانی توپ را لو داد و به گونه‌ای عامل باخت مهرام شد؟ بیان کرد: پتروشیمی برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای من و حامد داشت. خب حامد در زیر سبد بود و من باید نفوذ می‌کردم و برش می‌زدم. با این شرایط فشار روی من بیشتر بود. در آن صحنه نیز واقعا خسته بودم. اگر خسته نبودم آن اتفاق نمی‌افتاد. حالا هم تیمی که 20 امتیاز پیش بوده به دلیل اشتباه من شکست خورده است.

 

نیکخواه بهرامی در پاسخ به این سوال که آیا این همه حضور در بازی هم آسیب دیدگی‌اش را تشدید نمی‌کند و هم تمرکزش را کاهش نمی‌دهد؟ تصریح کرد: دقیقا همین طور است. باید مدیریت کنیم. باید بیشتر روی خودم کار کنم. وقتی وارد میدان می شوم دوست دارم بیشتر وارد میدان شوم تا به تیمم کمک کنم. زمانی که صمد نیکخواه دو توپ به آن صورت از دست می‌دهد حتما مشکلی وجود دارد. تمرکزم پایین است، خسته هستم یا مشکلی وجود دارد. اگر بازیکنی رها بودم شرایط فرق داشت، اما من که همیشه تحت فشار هستم شرایطم فرق می‌کند. با این فشارها راندمان کاری هم پایین می‌آید و اشتباه‌هایی اتفاق می‌افتد.

 

کاپیتان تیم مهرام در پاسخ به این سوال که چه شد که در نیمه دوم مهرام نتوانست همانند دو کوارتر نخست باشد؟ بیان کرد: مهرام در فینال لیگ شکست خورد و نه می‌توان مربیان را مقصر دانست نه بازیکنان را. پتروشیمی با پرس تمام زمین برگشت. در بازی دوم و چهارم هم پتروشیمی با پرس به بازی برگشت. آنها پرس زدند و ما برنامه‌ای برابر نداشتیم. از طرف دیگر بازیکنان ما نیز جوان بودند و برابر تجربه مهره‌هایی همچون کامرانی به مشکل خوردند. شاید مهدی در یک مسابقه دو امتیاز آورد، اما به خوبی پاس می‌داد و تاثیر می‌گذاشت. خب بازیکنان ما خیلی زحمت کشیدند اما کم تجربه هم بودند.

DSC_5920.jpg

 

نیکخواه بهرامی در ادامه ابراز امیدواری کرد تا باشگاه‌های آسیا کیفتی چون سال‌های نه چندان دور داشته باشند و گفت: زمانی باشگاه‌های آسیا تغییر کرده بود و کیفیت پایین آمده بود، اما حالا زمان را دوباره همانند گذشته کرده‌اند و گفته‌اند کیفیت بالا خواهد بود. فکر می‌کنم چون زمان برگزاری مناسب است تیم‌ها با قدرت به کویت می‌آیند.

 

او در پایان به سوال ایسنا مبنی بر این که خیلی‌ها نگران آسیب دیدگی‌اش در آستانه جام جهانی هستند. وضعیتش چطور است؟ گفت: معلوم نیست. ان‌شاءالله سالم از باشگاه‌های آسیا باز می‌گردم. آسیب دیدگی‌های مختلفی دارم که خیلی اذیت می‌کند. فعلا که کمی استراحت دارم تا ببینم چه می‌شود.




برچسب‌ها: سوپر لیگ کشور,
[ چهار شنبه 24 ارديبهشت 1393 ] [ 7:47 ] [ Masoud.F ]
.: Weblog themes by ali m :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ هیئت بسکتبال گلپایگان خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
دی 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 513
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1





Powered by WebGozar